Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями. Порівняти можливості діючих пакетів
Доброго дня. А в чому негативний відгук ? В тому , що Ви зробили замовлення і ми його швидко відправили ? І потім з Вами звʼязались , щоб вирішити питання як найшвидше , і яка вдячність була Від Вас , Ви поставили негативний відгук. І що саме головне , на телефон не відповідаєте , як само і на повідомлення. Тому з нашого боку були вжити всі заходи щодо вирішення цієї ситуації , тільки з Вашого боку Ви все відхилили.
Алина
Ну по перше ніяких повідомлень від вас я не отримувала,а по друге, вам сказали,что футболка поїхала в таке місце де не має можливості кожний день кататися на почту, шоб виправити вашу помилку, вам зробили замовлення по картинці,на якій з обох сторін принт. Ви подзвонили і почали говорити що треба було уточнити,по перше я не знала що є принт спереду і по заду,а ж просто спереду,це ваша помилка,що ви не уточнили,тому що ми покупці не можемо знати всього,а по друге, навіть в замовленні не було розділу обирати,яку саме потрібно, можна обрати тільки розмір і оплатити.І замість того щоб подзвонити і вибачитись,ви почали говорити,що це я не так зробила замовлення!!!!!
Коментар продавця
Як це ми не подзвонили ?? Ми по перше подзвонили до Вас , і сказали що ми готові все зробити. Ви сказали що добре , і зараз наберете чоловіку і поговорите з ним. Потім Ви просто негативний відгук , і що САМЕ ГОЛОВНЕ не відповідаєте на дзвінки щоб вирішити питання . В свою чергу ми можемо скинути скрін дзвінків , де можна побачити , що Ви не берете трубку з нашого номеру. Поясніть тоді чому Ви поставили відгук негативний , і в свою чергу не хочете вирішувати питання?
Відгуки про компанію AM Ukrainian Tactical Clothing
Додати відгукГарне качество.молоці
Доброго дня. А в чому негативний відгук ? В тому , що Ви зробили замовлення і ми його швидко відправили ? І потім з Вами звʼязались , щоб вирішити питання як найшвидше , і яка вдячність була Від Вас , Ви поставили негативний відгук. І що саме головне , на телефон не відповідаєте , як само і на повідомлення. Тому з нашого боку були вжити всі заходи щодо вирішення цієї ситуації , тільки з Вашого боку Ви все відхилили.
Ну по перше ніяких повідомлень від вас я не отримувала,а по друге, вам сказали,что футболка поїхала в таке місце де не має можливості кожний день кататися на почту, шоб виправити вашу помилку, вам зробили замовлення по картинці,на якій з обох сторін принт. Ви подзвонили і почали говорити що треба було уточнити,по перше я не знала що є принт спереду і по заду,а ж просто спереду,це ваша помилка,що ви не уточнили,тому що ми покупці не можемо знати всього,а по друге, навіть в замовленні не було розділу обирати,яку саме потрібно, можна обрати тільки розмір і оплатити.І замість того щоб подзвонити і вибачитись,ви почали говорити,що це я не так зробила замовлення!!!!!
Як це ми не подзвонили ?? Ми по перше подзвонили до Вас , і сказали що ми готові все зробити. Ви сказали що добре , і зараз наберете чоловіку і поговорите з ним. Потім Ви просто негативний відгук , і що САМЕ ГОЛОВНЕ не відповідаєте на дзвінки щоб вирішити питання . В свою чергу ми можемо скинути скрін дзвінків , де можна побачити , що Ви не берете трубку з нашого номеру. Поясніть тоді чому Ви поставили відгук негативний , і в свою чергу не хочете вирішувати питання?